Friday 19 October 2012

21 hari.. Mimpi atau realiti? mamai punya angkara..

inilah salah satu kisah paling ringkas...
yang membuatkan kami saling tertawa sendiri jika mengingatnya..
hik3x.. (shy3x)  >__<
xla menarik sgt pun.. tapi.. menarik bagi kami berdua.. ngeee~

di suatu malam..
aku menekan keypad telefon..bersms dengannya..
tiba2 tertidur... zzzz...zzzz
lepas tu dlm jam 10 tbangun balik..
cepat2 capai hpku.. (alamak.. mesti dia ada reply ni tapi aku ndak tbalas...)
namun.. hampa... tiada la plak..
ke mana hilangnya dia.... oh tunangku... di manakah anda..
geram sikit la juga.. sikit sejaa... hohoho
then, sms la tanya ke mana dia menghilang..

tone msgku berbunyi tidak lama kemudian..
mendapat jwpan yang boleh dimaafkan..
ok2.. kembali sperti biasa... reply lagi...
beberapa minit kemudian... xda balasan..aik?? hilang lagi??
xkan tertidur kot? sekejap juga? mmg bakat terpendamnya ni.. hahaha

sebelum tidur try call dia berulang kali..
risau dia tertidur plak di depan tv..
dah laa sorg2 jak di rumah..
ntah suda kunci ka belum pintu tu.. iissshh.. risau3x..

kudail berulang kali... tanpa putus asa
tut... tut... tut.. tut...
tiada jawapan.... -_- risau punya pasal...huhu
sampai la aku pun turut tertidur....
zzzzz......zzz....zzzz




sehingga keesokan paginya....
bangun dan bersiap la ke kerja seperti biasa..

btw, ptgnya dia ada cerita...
masa memandu kereta otw p kerja pagi tu,
dia teringat kisah semalam... lalu tersenyum sendiri.. (mengejekku la tu..haha)
so, dia bagi cerita la...
rupanya dia ada call aku masa dia tjaga.. (oh my..aku xsedar langsung..)
sebab nampak byk miskol dariku kan..
maybe takut aku risau kot...

dia ckp tem tu dia minta maaf sgt2...
aku jawab... ' eemmm2... '
pastu dia ckp lagi, 'abg jahat kan....?'
skali lagi dgn slumber aku menjawab... 'ermmmm2x'
spontan plak tu...hahahahaha... itu la yg buat kami rasa lucu sgt..
seriously, aku xsedar.. hahahaha
maybe sbb geram tbawa mimpi kot...kah3x..
terus tu senyap.. and dia pun tidur... apalagi aku yg mmg tidur.. haha
ketawa2 dia menceritakan kisah ni.. sukanya dia... ^__^ (suka dia gembira tau)

xsangka plak aku jawab mcm tu..hahaha
mamai punya pasal...tbawa jugak geram tu tem tidur rupanya..hak3x
tagline ----> ermmmmmm2... hik3x..
(kisah k.a.m.i berdua)



2 comments:

  1. haha..nanti dah kawen tukar dah emmmmm2x tuh...huahuahua...:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. cewaaaaah....hahaha.. si Lenny, tau betul dia baaa... kih3x... =p

      Delete

Daisypath Anniversary tickers