Wednesday 24 October 2012

16 days more..plan B my wedding card

fuuuuh....
ini masih tak bleh dibiarkan..
tak boleh jadi nih!
kena ada persediaan tuk plan B...
xmau la ada masalah terus weak..
terus lemas.. ndak keruan...
no no no..!
must do something...!



wake up! wake up!
sementara kad tu belum sampai, kena buat plan B!
nasib sebelum2 ni aku pernah draf kad sendiri..
pernah kan bagitau kat sini.. ala... kad DIY baa..
so, ada gunanya juga...
boleh la digunakan..
cewaaah... bakat yang dibuat sendiri..
bila lagi mau guna kan walaupun simple..hoho..
Ganbatte!!

Ganbatte!!


Yakin boleh!


Ya Allah! bantulah daku..
kuatkan semangatku menghadapi semua ujian-Mu..
semoga semuanya baik2 sahaja...
permudahkan urusan kami ya Tuhan..
amin...



6 comments:

  1. print ja guna paper besa sue. keh3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pon... tu la plan B aku.. haha.. guna kertas warna warni ni..kah3

      Delete
    2. hahaha.. bagus3... gud plan nih! hahaa.. tapi aku mo kad jgak r.. kad yg blm smpai tu weh.. kih3.. ehh, tapi mcm lawa la kad yg puhak laki pnya.. aku mo itu laa.. bleh ka? hahaa

      weh, satu lagi, bleh ka ko buang word verification kat bwh ni.. grrr... aku byk kali salah weh.. stresss...

      Delete
    3. cis! mentang2 la ada gambar, suka la ko aaa... tmpatku xmau aku letak gambar..nanti kena buang2, kena pijak2 jak..oh my..hahaha.. oh ya, lagi satu..yg dpt kad yg dtg sejaa..huaaa3x =p

      word verification?? d mana weh? xda pun aku jumpa...hahaha

      Delete
  2. sy pun mau kad jemputan.jgn lupa ah.mesti jugakk!!!haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dont worry..nanti kamu dtg aku bagi aa...aku simpankan kamu..kah3

      Delete

Daisypath Anniversary tickers