Thursday 18 October 2012

22 hari.. List dan borang kahwin..

22 hari?? biar betul... cepatnya masa berlalu.. (sigh)
ermm.. tapi buat apa aku nak mengeluh kan..
sepatutnya aku bersyukur sangat2..
sebab hari yang aku tunggu bakal tiba dalam hidupku..
sungguh.. memang xkusangka semuanya begitu cepat berlalu..
seperti baru semalam kami berkenalan.. cewaaah.. ^__^
namun, aku bersyukur dengan takdir yang telah ditentukan-Nya buatku...
yang mampu menggerakkan hatinya untuk berani meminangku (pheewwiit..)
dan aku yakin.. ketentuan-Mu adalah yang terbaik buat kami berdua..

so, overall.. pengurusan setakat ni ok..
tinggal tunggu tiba masanya sejaaa lagi...
bagi yang dah mengalami, mesti faham perasaanku sekarang ni kan..
dan bagi yang belum mengalami..mesti mau cuba faham perasaan aku ni..
sebab korang pun pasti akan merasakan 'dub dab dub dab' seakanku ini suatu hari nanti.. hik3x..
Insya-Allah.. =)

Dari hari ke hari...
aku menghitung hari2ku...
makin hari makin lain yang kurasakan...
merasakan bahawa diri ini akan menerjah ke alam lain..
ke alam baru..ke lembaran hidup baru.. (woow~)
hidup takleh nak bersendiri dah...
kali ni kena sentiasa bersama... dengannya yang bakal menjadi imamku..
selalunya solat sendiri... ni kali ada imam dah ^__^
selalunya hanya mampu bercakap dan merungut sendiri...
ni kali ada pendengar yang setia.. dan menjadi guru kaunselingku..
pembimbingku.. tempatku mengadu.. suka dan duka bersama..
so sweeet....kih3x..
semoga aku mampu menjadi yang terbaik untuknya.. amin...
sebak la pulak.. hehehe...

tiap2 pagi... nervousku dtg menerjah...
sebab semakin hari, wktunya semakin hampir..
dan kuusahakan mengatasi itu dengan senyuman...
senyuman yang mampu membuatkan hatiku lega semula...
memikirkan kebahagiaan yang bakal mengunjung tiba...
insya-Allah.. ngeee~  <3

setiap malam pula..
kuhabiskan masa merenung list yang ada didinding kamarku..
list perkahwinan yang telah ku tampal..
membuatkan aku selalu berfikir..
' apa lagi erk... erm.. smuanya ok baa...
itu suda, ini suda, itu in progress, ini plak tinggal tggu hari lagi.. fuuuhh~ '
merenung dan otak terus ligat berfikir..
sebelum lelapkan mata, xlupa kuberdoa semoga semuanya baik2 sahaja...amin..

comel kan tempat list i.. kih3.. kreatif la sgt..

alhamdulillah..
mengenai borang kahwin kami plak dah selesai...
semuanya dah lengkap..
dokumen2 yang diperlukan pun dah..
kursus kahwin and ujian HIV pun sudah..
cuma tinggal mau dihantar lagi..
xrisau sgt bab penghantaran..
sebab JHEAINS ada di area putatan gak..
belakang rumahku sejaa...hihihi...
so bila2 boleh kuhantar sendiri... kui3x =)

Borang permohonan nikah kami =)

sekarang.. kena banyakkan berdoa..
semoga semuanya bakal baik2 sahaja..
Permudahkanlah urusan kami..
tenangkan juga hati kami berdua ya Allah.. amin.. =)

4 comments:

  1. kih3... neves jangan x neves.. :)) cam semalam baru aku kenal ko, tiba2 kawin sda. hahaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..tiba2 kawin suda aaaa... tu la kau..kenal aku tem aku mau kawin suda..kah3x =p

      Delete
  2. napa i plak berdebar2 bca nih..kah3..doa byk2 sue..hopefully it will be going smoothly..ameeenn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ameeennnn.... thanks Len..itu la yg sgt3 diharapkn.. fuuh~ makin hampir makin neversss..

      Delete

Daisypath Anniversary tickers