Friday 5 October 2012

35 hari..pelamin...

ok.. 35 days more..
still in dub dab dub dab my jantung..
but, muka mesti stay cool..hek3

cerita psal pelamin ni..
erm, spatutnya pelamin pilihan kat bawah ni...


Dark purple!


betapa indahnya pelamin ini...aduh3...
eh! purple lagi...hahaha...
aarrhhh! xkesah laa... yg pnting i suka tgok ok..hek3..
pada mulanya pelamin ni la yg aku plih..tapi kaka tu kata agak xclusive skit..
hohoho...

ada lagi satu tau...
saaaantik juga di mata.. cuba tengok...


kristal + flower


seeeee!!! cantik kan...!!
purple laaaaagi! hahahaha...cntik d mataku seja kali..he
tapi serius ku katakan..mmg santik..
style dia sama mcm yg pertama tadi..
cuma hiasannya lain skit..
 but! klau kerusi mcm ni xbleh nak pkai tuk mjlisku..
sebab si tunang xnk kerusi sorg2..
nak kerusi yg dduk bdua..and ada tmpat sandar...
kerusi gambar pertama tu xda tmpat menyandar kan..
ya laaa...kan kami kena bersanding di pelamin dari pagi smpai malam -_-!
hope la aku kuat tuk itu..
takut plak klau xberdaya lama2..
sdgkan waktu jadi pengapit bleh muntah sbb pening kena flash kamera wktu malam..
masa arwah akakku kawin dulu..hehe
hope kali ni aku boleh bertahan...amin...
doakan ya! hehe

and lagi satu, di pelamin ni xdpt la nak bgambar beramai-ramai..
sebab ruang dia kecil..
pastu ada bunga mnghalang di situ..
dah la keluarga ramai..
tak sesuai la kan..

so, kesimpulannya, kami mau juga buat kelainan sedikit..
kami pilih frame mcm kat bawah ni...bulat2..
but, kat tgh mau frame 4segi...kih3..
jadi, xla bulat smuanya.. hope cntik kan..dpt byg tak..? hihi

Promot2..ada no. tel & blog lagi..hihi


ok..ada kemungkinan mcm ni la skit..
tapi akan ada lagi perubahan dari segi design n warna..
xmau pink..kih3.. bunga maybe kami minta gabung warna2 yg kitorg mau..
pastu bagi ada ruang tuk org bdiri tepi kami nanti..
kerusinya ok suda...kemungkinan besar ini la kami guna..hihi
wait n see.. hope la ok ba nanti.. amin..
apa2pun, biarlah bsederhana..but, gojes! hihihi...
Inya-Allah.. =)

erm, next week dia balik..so, kami plan mau p fitting baju tuk dia..
n bagi kata putus tuk pelamin dan baju..
kami pilih 'putri pengantin' ni sebab baju adatnya..
so senang laa...he
apa2pun, mohon doanya...
semoga smua urusan bjalan ngan lancar..amin...
S.M.I.L.E~! ^__^

4 comments:

  1. sue, yg pelamin fes tu lawalaaaaaaa... yg ke3 pn lawa jgak.. ^___^ kalo aku jd ko, rmbang mata trus... muahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang santik kan..mula2 aku nmpk trus aku plih itu..tpi kaka tu ckp mahal skit sbb klau aku konfom ambik itu, tiang dia dorg kena tempah lagi sbb dorg xda,,aku yg first mintak ni..sbb tu la aku ambik yg ke3 tu.. he..iyaa maa..rambang mata la juga memilih..he

      Delete
  2. yeyeyeeee bole aq tumpang duduk sana nnt , luas tu kan haha

    ReplyDelete
  3. hahahaha...buli ba tu kalau kau...hope la ko muat... (muat ka juga....?) hahaha =p

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers