Tuesday 16 October 2012

cuci mata..tgok baju.. =)

Kisah kali ini mengenai baju2..
so sapa yang tak berminat, xya la tgok erk..
nanti dah abis mbaca..mara kite la plak..hik3..

keluar dari topik kawin dulu..
supaya ndak tlmpau stress and rasa nerves tu..hek3..
mengenai entry kali ni..
mau sgt2 kongsi psal kami order baju on9..
paham2 la kalau perempuan ni..
pantang nmpak baju cantik..
and, perempuan kan terkenal dengan ke'addicted'an shopping... 
(apa suda ayatku tu..haha)

so, bermula dengan ternmpak page ni kat laman mukabuku...
lepastu, cek2 la gambar & harganya sekali..alamak!
rambang mata memilih sebab harganya pun murah..
sometimes jumpa baju sama mcm tu di page lain..
compare2 harga, nmpaknya murah laagi di sini.. woooow~ (ternganga)

then, apa lagi.. xmau lepaskan peluang... mencuci mata aku melihat baju2 itu..
siap bawa geng lain plak join (nak hasut sama la tu..haha)
akakku, adikku n kwn2 opis pun turut terlibat..kah3..
apa taknya..murah loooh berbanding di kebanyakan page lain..
tambahan lagi, yg bestnya..xda postage....!
sebab kebetulan orang yg jual tu org putatan..
so, free shipping..u ambik jer sendiri ok..hik3 

baru2 ni kami ada order...
sekarang tinggal tunggu tu benda sampai seja..
sebab penjual guna sistem 'pre-order' ok..he..
take a look please.. =)

Baju pilihanku

sorry la kalau gambar agak seksi sedikit..haha
tapi, kalau nak pkai baju ni nanti,
agak2 laa....xkan aku nak pkai mcm org ni juga..
skrg xbrapa risau dah klau org jual baju lengan pendek...
sebab boleh guna baju dlm khas yg lengan pnjang or sarung tangan..
lebih selesa kalau guna benda nama 'cardigan' tu..hehe


Pilihan akakku..

Baju pilihan adikku

Baju pilihan kwnku..

Lastly, Baju pilihan opismateku..

actually adikku pilih baju lain..
bukan kat atas tu..
tapi abis stok plak yg dia suka..
so terpksa la dia plih lain..setelah pilih2..
baju purple tu gak dia ambik.. (jeles ok..hehe)
ni naaa baju yg dia mau mula2.. 



baju atas ni ada byk kaler..
pada mulanya aku mau beli mcm ni kaler krim..
tapi tnmpk baju itam merah yg aku pilih tu..
so, lebih terpikat la plak ngan baju itam merah tu..
alaa...kedai tu xkn lari ke mana jugak..
lain kali ble order lagi..hik3..
ok para pencuci mata...

itu sahaja tuk kali ini..
mengenai baju...hahahaha....
hope you enjoy it! =)

4 comments:

  1. sikit ja baju.. jadi aku nda rambang mata =_____= mana link pages tu? bleh aku pilih baju2 yg seksi2 jgak.. keh3

    ReplyDelete
  2. cisss!! haha..ko xpaya la maa...xmau aku libatkan ko dgn page tu..hak3

    ReplyDelete
  3. grrrr.... tolong laaaa... libatkan laaa aku....

    ReplyDelete
    Replies
    1. suuh3x...risau aku ko pkai mcm gmbar pertama tu..tanpa selaur dan cardigan..ko kan suka sheksiiii....hahahaha

      Delete

Daisypath Anniversary tickers