Wednesday 31 October 2012

9 day more..senang hati..kadkawin

Alhamdulillah...hati banyak senang sudah..
sebab kad kawinku ada dah..
so, sibuk2 menulis nama and membagi org la plak..
syukur laa..Allah hanya ingin menguji kesabaranku..
setiap perkara pasti ada hikmahnya...

syukur sebab Allah gerakkan hatiku tuk call pembuat kadku ari isnin tu..
walaupun pada mulanya aku call..
punya laa... xdapat ni.. buzy seja 'line'nya..
pastu call2, itupun kalau dapat..
ndak plak disambut.. i try to understand.. buzy..
namun aku tidak berputus asa... terus call and call..
alhamdulillah.. kesabaran itu membuahkan kemanisan..
hari tem aku telepon tu jugak la.. dorang kata dah siap and dorang akan pos..
issshhh.. manada aku bercakap ganas2..
lembut2 ada laa... hik3x..


My Wedding Card ^__^
pada mulanya aku nak letak gambar kami..
tapi ada suara mengatakan,
tak payah laa... nanti kena buang2 seja itu..
bukan semua orang tau menghargai ni..
ok, aku terpengaruh juga..
that's why tak mau letak gambar..hik3x..

so, sekarang syukur la.. tak runsing2 lagi..
tinggal diedar-edar seja lagi...
alaaa... sekejap seja abis seribu keping ni..
percaya laaa... hik3x..

berkenaan borang kawin kami plak,
alhamdulillah.. ari isnin tu jugak la aku hantar pi JHEAINS..
nasib la tak jauh dari rumah..
jalan kaki pon boleh laaa... hihi..

syukur kepada-Mu Ya Tuhan...
semoga perjalanan dan pengurusan majlis kami ini..
berjalan lancar dengan rahmat-Mu.. amin...

#next agenda --- my banner and doorgift =)

6 comments:

  1. yeah2!! ada sda kad kawin! hehe..
    jgn lpa pos p rumah aku r.. hahaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ndakda ku men pos2 ma... dapat kalau p rumahku sejaaa...wakakaka =p

      Delete
    2. grrrrr... cmtu arh??? :P ndamo kawan... :'(

      Delete
    3. hahahaha...alololo emma merajok..kah3

      Delete
  2. sy pon mau jugakkk!!hihihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh ba kalau kau Len.. istimewa lagi sampul dia..haha

      Delete

Daisypath Anniversary tickers