Monday 26 November 2012

Outstation 4 hari..

Ooooh... mampukah aku..
huhu.. baru mula membiasakan diri di rumah baru,
sminggu lepas tu dah terpaksa tinggal seorang diri di rumah..
4 hari plak tu...
kalau ada teman rasanya ok lagi ni..
tapi kena sorang2.. siang dan malam..
oh my..

btw, apa yang cuba kuceritakan di sini ialah..
husbandku kena outstation di danum, lahad datu 4 hari..
dan aku kenalah dok seorang diri dalam rumah..

mau xmau...
terpaksa kuhadapi jugak..
erm... sampai xtau nak kata apa dah..
apa2pun.. semoga semuanya baik2 sahaja..
akanku kuatkan semangatku dan mengisi masa lapangku itu..
hohoho..

doakan aku mampu menghadapinya..
amin...
4 hari...xlama ba tu kan.....huhu





6 comments:

  1. ko tinggal mana skrg????
    bla mo p cni...jln2???
    hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ka ni bi?? hahaha..
      aku di tawau ikut husband..
      bila mau p sana?
      erm... mcm bulan3.. insya-Allah..
      muahahahaha ;)

      Delete
    2. saya la ni......
      wah ^_^
      bha t saya bw ko jln2 p nilai 3 ...
      ^_^

      Delete
    3. yeaaaaah...saya mau..saya mau!! hihi

      Delete
  2. wehh, bila ko mau update.. cerita la skit pengalaman jd istri.. ahhahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha...smenjak jadi isteri ni, ndakku terlayan ini blog sudah...wakaka =p

      Delete

Daisypath Anniversary tickers