Tuesday 20 November 2012

Bahagia..

hello there...
agak lama aku tidak menceloteh di blogku ini..
sampai majlisku pun aku x update lagi kat blog..
muahahaha..
sorry kepada sesiapa yang menunggu topik itu..kih3..

sekarang dah xda lagi nak countdown2..
sebab hari yang ditunggu telah pun tiba..
and dah berlalu pun.. hihihi...
alhamdulillah...
majlis berjalan dengan lancar...

actually, sekarang dah bergelar isteri...
setelah dikira ditolak dan ditambah..
lebih kurang 11 hari dah aku menjadi isterinya..
sekarang ni dok kat tawau dah ikut suami..

so, siang duk sorg kat uma, di saat suami pergi ke kerja..
dah balik dari kerja baru ada teman...
sampai tiap petang tak sabar tunggu si dia balik..
bosan tanpanya di sisi.. hihi

apa kaitan ngan topik erk?
hehe..
sebenarnya nak bagitau..
alangkah bahagia rasanya kalau kita masak...
suami habiskan...
suka sgt2...

kalau nak ikutkan..
aku masak cincai jer...
dalam cincai tu...
risau jugak waktu masak tu..
lakiku suka ka jugak ni...? fuuuh... (risau)

masak macam mana pun..
ada kasih syg tuk suami tau di situ...
dan dapat kurasakan..
semua yang kulakukan untuk suamiku..
kulakukan dengan  penuh keikhlasan...
masak, cuci pinggan dan baju, iron baju husband and all..
rasa best jer...
semoga perasaan ini kekal selamanya..

alhamdulillah...
semoga perhubungan ini akan bahagia..
hingga ke syurga...amin...

sekian terima kasih...yihiii... ^__^

mohon berkahmu suamiku =)

6 comments:

  1. hahahhaha.. sue, aku jeles... bleh ka? hahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha..mau jeles? xda masalah ba kalau kau..kasi sejaaa...wakaka =D

      Delete
  2. aku pun jeles wooooooooo......

    ReplyDelete
    Replies
    1. muahaha.. mau jeles dgn diri sendiri jugak la klau mcm tu..haha

      Delete
  3. hurm...nak jeles jugak la....huhuhuhuhu

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers